piątek, 2 grudnia 2016

Gwiazdy "śniadaniowe"

W ubiegłym roku robiłam już z chłopakami gwiazdy z torebek śniadaniowych. Rozbraja mnie prostota, a jednocześnie efektowność tego pomysłu. W tym roku robiłam juz tym samym sposobem gwiazdki ażurowe- pomysł też z internetów :)
No ale od początku- najpierw te "zwyklaki" :)
Więc należy wziąć 7 torebek, ułożyć je jedna na drugiej "zgrzewem" do dołu i górę obciąć w trójkąt.
Ja w tamtym roku robiąc gwiazdy na próbę, nie miałam pod ręką czystych, białych torebek- i zrobiłam je jak widać z takich z zielonymi nadrukami. Ale te części z nadrukiem i tak są z sobą sklejone i tego specjalnie nie widać.


Tak złożone torebki trzeba odpowiednio posmarować klejem, jak widać:


I tak sześć razy, a następnie smarujemy siódmą torebkę i rozkładamy tak,żeby skleić ją z pierwszą. Gwiazda gotowa. 2 minuty roboty,  ile radochy :)

A teraz te same dekoracje w wersji level wyżej. Znalazłam w necie taka podpowiedź:


Po lewej stronie jest wzór, jak wyciąć sklejone torebki. Tak też zrobiłam jedną gwiazdę; inną wycięłam juz wg własnego pomysłu. I już ażurowe gwiazdki wiszą.







Polecam zabawę- efekt fajny, koszt niski, roboty dwie minuty i nie trzeba mieć ani zdolności, ani wyszukanych materiałów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz